11teamsports roept weer op voor amateursport |w&v

2022-09-05 01:40:37 By : Mr. Myron Shen

Gelieve hier in te loggen:Niet alleen op professioneel gebied is het seizoen weer begonnen, ook het amateurgebied is weer van de partij.11teamsports viert de seizoensstart met een campagne.Met het aankomende voorseizoen en de daarmee gepaard gaande anticipatie op het nieuwe seizoen duiken ook de bekende problemen van amateurteams op: uitgewassen en saaie truiensets, verouderde trainingsapparatuur, verouderde teamsportdiensten, het gebrek aan uniformiteit en maatwerk opties.Gelukkig is er het 11teamsports platform om de teams te helpen.Tenminste, als campagne.De jaarlijkse teamsportcampagne heeft zich gevestigd als centraal marketinginstrument bij 11teamsports.De afgelopen jaren zijn prominente getuigenissen zoals Joshua Kimmich, Jamal Musiala, Giulia Gwinn en Julian Brandt gebruikt voor de campagnes van de teamsportspecialist.In 2022 zijn er geen testimonials, maar is er in eigen beheer en samen met het productiebedrijf Off-Films een soort miniserie ontwikkeld.Onder het motto "We Got You, Pro!"het e-commerceplatform presenteert de fictieve amateurclub "Eleven FC", die als onderdeel van de campagne te maken krijgt met de diverse uitdagingen tijdens het seizoen.Als bij toverslag lost de retailer alledaagse problemen zoals hierboven vermeld op dankzij zijn superkracht uit het perfecte aanbod van producten en diensten.De campagne omvat korte video's met 15 rollen en Tiktok-geïnspireerde video's die de komende zes weken op verschillende tijdstippen in heel Europa zullen worden afgespeeld.Naast een algemene introductiespot volgen onder de campagneparaplu merkspecifieke clips voor Adidas, Nike, Puma en Jako.De campagne wordt gespeeld via alle communicatiekanalen van het bedrijf, van de online shop met een eigen landingspagina tot sociale mediakanalen zoals Tiktok, Instagram, Youtube en Facebook, klassieke PR-maatregelen, tot plaatsing en activering bij de PoS en stadionmagazines en professionele besturen - en amateursector.De eerste film "Media Day" laat zien hoe het team een ​​persteam beheerst.Marc Meurer, Senior Director Marketing bij 11teamsports zegt: "In tegenstelling tot voorgaande jaren streven we in ons huidige teamsportoffensief een merkoverschrijdende aanpak na. We richten ons op 15 vermakelijke, gemakkelijk te begrijpen socialmedia-clips die zeer doelgericht zijn. groepsspecifiek begeleiden we de uitdagingen van de teams met onze clips gedurende een periode van zes weken en wijzen herhaaldelijk op de juiste oplossingen. Met het idee van Elf FC als symbolisch grassroots team hebben we een perfecte enscenering bereikt. We geven elk van onze merkpartners een passend platform in ons totaalconcept en kunnen ook onze speciale 11teamsports USP's, zoals ons productassortiment, verfijningsexpertise, advies en service evenals onze HOC-app', perfect in beeld brengen."De app "House of Clubs" is een gratis aanbod van de retailer voor wedstrijd- en teamorganisatie en natuurlijk bestellingen in de online shop.heeft lange tijd in een start-up gewerkt, er zelf een opgericht en schrijft momenteel voor W&V als digital nomade van over de hele wereld.Ze houdt van alles wat digitaal is, maar ontwerpt, fotografeert en kookt ook graag.© 2022 - W&V |Alle rechten voorbehouden© 2022 - W&V |Alle rechten voorbehoudenOm de leesstroom niet te belemmeren, wordt in onze teksten alleen de mannelijke vorm genoemd, maar de vrouwelijke en andere vormen zijn altijd inbegrepen.